אפל הודיע על ריקול (תוכנית שירות) לדגמי מקבוק פרו 15 אינצ’ , שנמכרו בין אמצע 2015 לתחילת 2017.
המהלך החל לאחר שהתגלו מספר מקרים של תקלות סוללה והתחממות יתר.
מה בעצם קרה?
אפל גילו שישנם סוללות תקולות שנמכרו בחלק מהמכשירים שנמכרו בין אמצע 2015 לתחילת 2017 שסבלו מהתחממות יתר.
היצרן זיהה את היחידות התקולות והם מציעים החלפת סוללות ללא עלות לדגמים שנפגעו על מנת למזער סיכונים להתלקחות הסוללה.
איזה דגם מקבוק נכלל בריקול?
כמו שאתם כבר מבינים , לא כל דגמי הפרו 15 חלק מהריקול. מדובר בסדרה ספציפית של מחשבי מקבוק שהם Mid-2015 שנכללים בריקול זה וזכאים להחלפת סוללה ללא עלות במעבדות היבואן.
איך לבדוק האם המקבוק פרו שלך נכלל?
קודם כל לוודא כי מדובר רק בדגם ה15 אינצ’, לאחר מכן תלחצו על לוגו התפוח , לחצו על “אודות Mac זה”.
במסך הראשי של החלון שנפתח תוכלו להסתכל איזה דגם יש לכם, אם רשום לכם: MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015)
אז ככל הנראה שהמקבוק שלכם זכאי להחלפה.
על מנת לוודא זכאות להחלפה , יש לקחת את המספר הסיריאלי מהחלון שפתחנו קודם ולבדוק באתר: https://support.apple.com/15-inch-macbook-pro-battery-recall
הכניסו את המספר הסיריאלי בשדה הנכון ולחצו Sumbit.
מה עושים מכאן?
אחרי שווידאתם שהמקבוק שברשותכם זכאי לתוכנית השירות – ריקול צרו קשר עם מעבדות DCS לצורך החלפת הסוללה ללא עלות.